Megkezdődik a GEPC (Európai Gombatermesztők Csoportja) promóciós kampánya. Az 5 millió eurós költségvetéssel – amelyből 675 000 eurót Olaszországban kell befektetni – a cél a fogyasztás növelése azokon az európai területeken, ahol a lakosok és a potenciál miatt még van rá lehetőség.
Az innovatív kampány elsősorban a fiatalokat célozza meg, akiket tájékoztatni fognak a termék egészségügyi és táplálkozási szempontjairól, szem előtt tartva a megfizethetőséget és a könnyű elkészíthetőséget.
A promóciós kampányok mindig fontos pillanatot jelentenek a termék népszerűsítésére, és minden egyes vállalat által végrehajtott intézkedésekhez kell kapcsolódniuk. A mi üzeneteink eltérnek a vállalatok üzeneteitől, mivel a közösségi médiában olyan üzeneteket teszünk közzé, amelyek a termék elkészítésére, könnyű használatára és a potenciális ügyfelek figyelmének felhívására a termék fenntarthatóságára összpontosítanak.
Valójában nem sokan tudják, hogy a gomba az ENSZ nagy érdeklődésének középpontjában áll az Éhínség megszüntetésének Cél részeként, amely az Európában még mindig alulhasznosított terméket az egyik megoldásként azonosította számos olyan ország számára, amelyeknek fenntartható, alacsony környezeti terhelésű, vitaminokat és fehérjét is tartalmazó élelmiszerforrásokat kell találniuk. A kampány hozadéka: „Európai gomba: a rejtett gyöngyszem„.
Forrás: Freshplaza
0 comments on “Európai gombafogyasztási kampány” Add yours →